Wyniki ciąży w krajowej próbie lekarzy rezydentów ad 6

Takie kobiety są podobne pod względem statusu społeczno-ekonomicznego i wieku kobiet. Żony męskich mieszkańców prawdopodobnie otrzymają opiekę prenatalną z tych samych źródeł co kobiety. Ponadto żony biorące udział w tym badaniu były zatrudnione w różnych zawodach, aby zminimalizować niekorzystny wpływ jednego określonego zawodu. Wiele żon męskich rezydentów miało wykształcenie medyczne, a ci, którzy nie mieli łatwego dostępu do konsultacji lekarskich – czynnik, który można by znacznie zwiększyć wiarygodność zgłaszanych przez siebie wyników ciąży. Nie stwierdzono istotnych różnic w częstości poronień, ciąży pozamacicznej i martwego płodu, ani wzrostu płodu ani czasu trwania ciąży między kobietami a żonami mężczyzn. Co więcej, obie grupy kobiet miały wskaźnik porodu niemowląt o niskiej masie urodzeniowej, które były niższe niż w ogólnej populacji USA i podobne do tych u kobiet o porównywalnym wykształceniu.15 Wyniki te rzucają cień na wcześniej zgłoszone związki między zatrudnieniem w fizyczny sposób. wymagające zawody i zwiększone ryzyko wystąpienia niekorzystnych efektów ciążowych.1 2 3 4 Ponadto nasze wyniki nie potwierdzają powszechnego przekonania, że kobiety są w grupie wysokiego ryzyka niekorzystnych skutków ciąży. 16. Zastosowanie reprezentatywnej w skali krajowej próby absolwenci medycyny i wysoki odsetek odpowiedzi (ponad 85 procent w obu grupach) zwiększają ważność wniosków.
Przedwczesny poród był znacznie częściej spotykany u kobiet niż wśród żon mieszkańców, chociaż przedwczesny poród nie był. To stwierdzenie jest zgodne z wynikami innych badań, 8, 17, ale sugeruje, że uczestnictwo ginekologów może mieć niższy próg dla diagnozowania wczesnej pracy w grupie kobiet, o których wiadomo, że pracują wyjątkowo długo i są powszechnie uważane za wysokiego ryzyka, 8 9 10, 16 lub że lekarze w ciąży mogą częściej zgłaszać objawy swoim położnikom. Alternatywnie poród przedwczesny wywołany stresem związanym z pracą mógłby być bardziej odwracalny niż z innych przyczyn.
Nadmierne ryzyko wystąpienia stanu przedrzucawkowego wśród mieszkańców mogło również wynikać z różnicy w czujności diagnostycznej. Głównymi niekorzystnymi skutkami stanu przedrzucawkowego są poród małych dzieci w wieku ciążowym, poród przedwczesny i poród martwego dziecka. Wśród kobiet, u których rozwinął się stan przedrzucawkowy, 24 procent mieszkańców i 41 procent żon miało jeden lub więcej z tych wyników (p = 0,048). Sugeruje to, że mieszkańcy mieli łagodniejsze przypadki stanu przedrzucawkowego niż żony, że opieka medyczna była skuteczniejsza wśród mieszkańców lub położnicy byli bardziej czujni w diagnozowaniu stanu przedrzucawkowego u kobiet.
Nasze wyniki różnią się od wyników Miller i wsp., 8, którzy zauważyli, że 60 kobietom, które otrzymały opiekę w grupie uniwersyteckiej, było 2.3 razy większe prawdopodobieństwo urodzeń przedwcześnie urodzonych niż grupa kobiet kontrolnych, które ukończyły co najmniej 16 lat nauki. Grunebaum i wsp. [9] stwierdzili, że poród noworodków o niskiej masie urodzeniowej był 3-4 razy częstszy, a poród małych dzieci w wieku ciążowym był 7,5 razy częstszy, w ciążach u położników położniczych niż w ciążach z tej samej grupy kobiety przed lub po ich rezydencji
[przypisy: runmageddon 2015 warszawa, zawał krezki, zielona przychodnia świecie ]

0 thoughts on “Wyniki ciąży w krajowej próbie lekarzy rezydentów ad 6”