Kawa, kofeina i choroby sercowo-naczyniowe u mężczyzn cd

Metoda ta okazała się bardzo wrażliwa na identyfikację zgonów w podobnych badaniach wśród kobiet.38 Kiedy z kwestionariusza lub dokumentacji życiowej zidentyfikowano raport dotyczący zawału mięśnia sercowego, udaru lub zgonu z powodu choroby sercowo-naczyniowej, poprosiliśmy o pozwolenie od uczestnika (lub najbliższej osoby zmarłej) na uzyskanie dokumentacji szpitalnej potwierdzającej chorobę . Podstawowymi punktami końcowymi tego badania były śmiertelny i niezakończony zgonem zawał mięśnia sercowego, pomostowanie tętnic wieńcowych lub przezskórna angioplastyka wieńcowa, całkowita choroba wieńcowa serca, udar śmiertelny i niekrytyczny oraz całkowita choroba sercowo-naczyniowa. Określony zawał mięśnia sercowego został sklasyfikowany zgodnie z kryteriami Światowej Organizacji Zdrowia i wymaganymi objawami oraz typowymi zmianami elektrokardiograficznymi lub podniesieniem poziomu enzymów sercowych w surowicy.39 Zdefiniowany udar został sklasyfikowany jako potwierdzony, jeśli spełnione zostały kryteria National Survey of Stroke .40 Przypadki incydentów niedotłuszczowego zawału mięśnia sercowego i udaru nieinwazyjnego zaklasyfikowano jako prawdopodobne, jeżeli zapisy szpitalne nie mogły być uzyskane, ale zdarzenie wymagało hospitalizacji i zostało potwierdzone przez dodatkowe informacje z listu lub wywiadu telefonicznego z uczestnikiem. Pomostowanie aortalno-wieńcowe lub przezskórna angioplastyka wieńcowa była oparta na samoopisie; zapisy szpitalne uzyskane dla próbki połowy mężczyzn potwierdziły samoocenę w 96 procentach przypadków.
Śmierć została rozpatrzona z powodu zawału mięśnia sercowego, jeżeli została potwierdzona w protokołach szpitalnych lub raportach z autopsji. Ponadto, zdarzenie zarejestrowano jako śmiertelny zawał mięśnia sercowego, jeśli choroba wieńcowa została wymieniona na świadectwie zgonu jako przyczyna zgonu w przypadku braku innej prawdopodobnej przyczyny, i jeśli uzyskaliśmy dowody z dokumentacji szpitalnej lub wywiadów z następną chorobą. krewnych, że pacjentowi postawiono diagnozę choroby niedokrwiennej serca przed końcowym zdarzeniem, ale po wejściu do badania. W żadnym momencie nie stosowaliśmy samej klasyfikacji zgonu w celu zakwalifikowania zgonu z powodu choroby niedokrwiennej serca. Nagła śmierć została zdefiniowana jako śmierć występująca w ciągu godziny od wystąpienia objawów u mężczyzny bez wcześniejszej ciężkiej choroby, dla której nie można było znaleźć bardziej prawdopodobnej przyczyny niż choroba niedokrwienna serca. Do tej analizy włączono nagłą śmierć sercową ze śmiertelnym zawałem mięśnia sercowego. Uderzenia śmiertelne zostały sklasyfikowane jako określone, jeśli zostały zweryfikowane w protokołach szpitalnych lub autopsji, lub jako prawdopodobne, jeśli udar został wymieniony jako przyczyna na karcie zgonu. W tym badaniu 81% nieinwazyjnych i śmiertelnych zawałów mięśnia sercowego oraz 55% udarów niezakończonych zgonem i zakończonych zgonem zostało sklasyfikowanych jako określone. W pierwotnej analizie połączono określone i prawdopodobne punkty końcowe wieńcowe i mózgowo-naczyniowe. W niniejszej analizie uwzględniliśmy jedynie przypadki chorób sercowo-naczyniowych, które wystąpiły w ciągu pierwszych dwóch lat obserwacji, tj. Pomiędzy zwrotem kwestionariusza podstawowego a stycznia 1988 r.
Analiza statystyczna
W przypadku każdego uczestnika, miesiące obserwacji były liczone od daty zwrotu kwestionariusza z 1986 r. Do stycznia 1988 r. Lub dla osób z chorobą wieńcową lub udarem mózgu lub zmarłych z innej przyczyny, aż do data wydarzenia
[patrz też: runmageddon 2015 warszawa, ezetymib, tamponada nosa ]

0 thoughts on “Kawa, kofeina i choroby sercowo-naczyniowe u mężczyzn cd”